
Ναυτιλιακές εταιρίες
Αγία Μαρίνη Ι Ν.Ε.
Η Αγία Μαρίνη Ι Ν.Ε. δραστηριοποιείται εδώ και χρόνια στη γραμμή Ψαρά – Χίο, συνδέοντας τους δύο αυτούς νησιωτικούς προορισμούς, προσφέροντας τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες της με συνέπεια και ασφάλεια. Το νεοαποκτηθέν πλοίο της εταιρίας «ΨΑΡΑ ΓΚΛΟΡΥ» μεταφορικής ικανότητας επιβατών και οχημάτων εκτελεί καθημερινά δρομολόγια καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Σκοπός της εταιρίας είναι η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση τόσο της τοπικής κοινωνίας όσο και των επισκεπτών της καθώς και η ανάπτυξη του τουρισμού μέσα από την ανάδειξη των δύο αυτών νήσων του κεντρικού Αιγαίου.
Hellenic Seaways
Η Hellenic Seaways δραστηριοποιείται στις ελληνικές θάλασσες από το Φεβρουάριο του 1999. Πρόκειται για την μεγαλύτερη ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρεία, η οποία διαθέτει στόλο με συμβατικά και ταχύπλοα πλοία και εξυπηρετεί περισσότερα από 30 λιμάνια στις Κυκλάδες, το Β.Α. Αιγαίο, το Ν.Α Αιγαίο, την Κρήτη, τον Αργοσαρωνικό και τις Σποράδες.
Το επενδυτικό πρόγραμμα
Από το έτος 2005, η εταιρεία ξεκίνησε μια νέα πορεία ανάπτυξης, μέσω της υλοποίησης ενός σημαντικού επενδυτικού σχεδίου ένταξης νέων πλοίων και αναδιάταξης του στόλου της.
Το 2005 προστέθηκαν στο στόλο της Hellenic Seaways πέντε νέα πλοία: το νεότευκτο HIGHSPEED 5 (ταχύπλοο πλοίο), το ταχύτερο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο στο Αιγαίο, με μέγιστη ταχύτητα 41 κόμβων και υπηρεσιακή 38 κόμβων, το νεότευκτο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ, το οποίο ναυπηγήθηκε εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα, τα FLYINGCAT 5 και FLYINGCAT 6 (Catamaran πλοία), τα οποία αντικατέστησαν έξι υδροπτέρυγα και το Hellenic Voyager (Ro-Ro) που εξυπηρετεί τη μεταφορά φορτηγών οχημάτων.
Το 2007 η εταιρεία παρέλαβε 4 νέα πλοία: το νεότευκτο πλοίο Ε/Γ-Ο/Γ ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ, το οποίο επίσης κατασκευάστηκε στην Ελλάδα, το Ε/Γ-Ο/Γ ΑΡΙΑΔΝΗ και δύο πλοία τύπου Ro-Ro, τα Celtic Sun και Hellenic Master.
Πρόσφατες εξελίξεις
Η Hellenic Seaways υλοποίησε με επιτυχία επενδυτικό πλάνο που περιέλαβε την αγορά και τη ναυπήγηση 9 νέων πλοίων. Μεταξύ αυτών τα δύο ναυπηγήθηκαν εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα, στηρίζοντας έτσι τους εργαζομένους στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος και στα Ναυπηγεία Ελευσίνας και Σκαραμαγκά, πράγμα που αποδεικνύει έμπρακτα τη δέσμευση της εταιρείας και την πρόθεσή της να στηρίζει ουσιαστικά την ελληνική ναυπηγική βιομηχανία.
Επιπλέον, η εταιρεία επεκτάθηκε με μεγάλη επιτυχία σε νέες γραμμές της ακτοπλοΐας. Το 2007 δρομολογήθηκε το νεότευκτο «ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ» στη γραμμή Πειραιά-Χίου-Μυτιλήνης. Μέσα στο 2007, ολοκληρώθηκε στην Ελλάδα και η μετασκευή του υπερπολυτελούς «ΑΡΙΑΔΝΗ», του μεγαλύτερου Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου σε χωρητικότητα γκαράζ της ελληνικής ακτοπλοΐας, το οποίο δρομολογήθηκε στη γραμμή Πειραιά-Χανιά. Το «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» δρομολογήθηκε στη γραμμή Πειραιά-Ικαρίας-Σάμου.
Διακρίσεις
Επισφράγιση της προσπάθειας της Hellenic Seaways για τη διαρκή ανάπτυξη και βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών αποτελούν οι πρόσφατες διακρίσεις.
Συγκεκριμένα, στα ναυτιλιακά βραβεία “Lloyd’s List Greek Shipping Awards 2007”, η Hellenic Seaways ψηφίστηκε ως «Η Καλύτερη Εταιρεία της Χρονιάς 2007 για την Επιβατηγό Ναυτιλία» και στο νεότευκτο επιβατηγό - οχηματαγωγό (Ε/Γ-Ο/Γ) πλοίο της εταιρείας ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ, το οποίο ναυπηγήθηκε εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα, απονεμήθηκε το βραβείο του «Καλύτερου Πλοίου της Χρονιάς 2007».
Το 2006, τη διάκριση του «Καλύτερου Πλοίου της Χρονιάς» στον ίδιο θεσμό είχε λάβει το επίσης νεότευκτο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο της Hellenic Seaways ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ, που, την ίδια χρονιά, έγινε και το πρώτο ελληνικό Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο, στο οποίο απονεμήθηκε το πιστοποιητικό προστασίας περιβάλλοντος “Green Star” από τον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA. Το πλοίο έχει προσαρμοστεί πλήρως σε όλους τους απαιτούμενους κανονισμούς για τη διασφάλιση της πρόληψης της ρύπανσης από όλες τις λειτουργίες του, συμπεριλαμβανομένης και της εκπαίδευσης του πληρώματος στη διαχείριση όλων των ουσιών που είναι επιβαρυντικές προς το περιβάλλον.
Αξίες
Ο συνεχής εκσυγχρονισμός, η ανανέωση του στόλου και η αναβάθμιση των υπηρεσιών που παρέχονται στους επιβάτες αποτελούν διαρκή δέσμευση και στρατηγικό στόχο της εταιρείας. Με τον τρόπο αυτό, η Hellenic Seaways επιδιώκει και επιτυγχάνει να διατηρεί την ηγετική της θέση στην ανταγωνιστική αγορά υπηρεσιών ακτοπλοϊκής μεταφοράς στην Ελλάδα και παράλληλα να διευρύνει την παρουσία της στις αγορές θαλάσσιας μεταφοράς φορτίων της Μεσογείου.
Κεντρικές αξίες της εταιρείας είναι η παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών θαλάσσιας μεταφοράς που αντεπεξέρχονται στις προσδοκίες των πελατών της, καθώς και η τήρηση υψηλών επιπέδων ασφάλειας κατά τη λειτουργία των πλοίων, που διασφαλίζουν την προστασία της ζωής των επιβατών και των πληρωμάτων, αλλά και την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος.
Το όραμά μας
• Να χρησιμοποιούμε και να βελτιώνουμε την τεχνογνωσία μας στη θαλάσσια μεταφορά επιβατών και φορτίων, στοχεύοντας στη δημιουργία αξίας για τους μετόχους μας.
• Να διατηρήσουμε την ηγετική μας θέση σε μια ανταγωνιστική αγορά υπηρεσιών ακτοπλοϊκής μεταφοράς στην Ελλάδα.
• Να διευρύνουμε την παρουσία μας στις αγορές θαλάσσιας μεταφοράς φορτίων της Μεσογείου.
Οι στόχοι μας
• Παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών θαλάσσιας μεταφοράς σε επιβάτες και φορτία, επιδιώκοντας την πλήρη ικανοποίηση των πελατών μας.
• Τήρηση υψηλών επιπέδων ασφαλείας κατά τη λειτουργία των πλοίων μας, επιδιώκοντας την απόλυτη προστασία της ζωής των επιβατών και πληρωμάτων, καθώς και την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος
~~
BLUE STAR
1918:
'Ιδρυση της Εταιρίας με έδρα τον Πειραιά και επωνυμία "Γενική Εταιρία Εμπορίου και Βιομηχανίας της Ελλάδος". Αντικείμενο εργασιών η παραγωγή και εμπορία αλεύρων για αρκετές δεκαετίες υπό νέα επωνυμία "Κυλινδρόμυλοι Αττικής Α.Ε."
1924:
Εισαγωγή στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών.
1992:
Αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος και επωνυμίας σε "Επιχειρήσεις Αττικής Α.Ε.", μετέπειτα "Επιχειρήσεις Αττικής Α.Ε. Συμμετοχών".
1993:
Υπό νέα διοίκηση με Πρόεδρο τον κ. Π. Παναγόπουλο, ίδρυση της θυγατρικής εταιρίας Αττική Ναυτιλιακή Α.Ε., μετέπειτα Superfast Ferries Ναυτιλιακή Α.Ε. και παραγγελία ναυπήγησης των δύο πρώτων Superfast, (Superfast I και Superfast II) στη Γερμανία.
1995:
Απρίλιος και Ιούνιος: Δρομολόγηση των Superfast I και Superfast II στη γραμμή Πάτρα - Ανκώνα - Πάτρα. Tα δύο πλοία μειώνουν το χρόνο ταξιδίου μεταξύ Πάτρας και Ανκώνας κατα 40%.
1996:
Ιούλιος: Παραγγελία δύο νέων Superfast, (Superfast III και Superfast IV) στα ναυπηγεία Kvaerner Masa της Φινλανδίας .
1998:
Απρίλιος: Δρομολόγηση Superfast III και Superfast IV στη γραμμή Πάτρα - Ανκώνα - Πάτρα. Τα Superfast I και Superfast II εγκαινιάζουν μια νέα σύνδεση μεταξύ Πάτρας - Ηγουμενίτσας και Μπάρι στη νότιο Ιταλία .
Ιούλιος: Παραγγελία τεσσάρων νέων Superfast, στα ναυπηγεία Howaldtswerke Deutsche Werft AG στο Κίελο, Γερμανίας με δικαίωμα που επιβεβαιώθηκε το Μάρτιο 1999 για ακόμα δύο πλοία. Το πρώτο ζευγάρι (Superfast V και Superfast VI) προορίζεται για τις γραμμές Ελλάδος - Ιταλίας. Τα άλλα τέσσερα Superfast (Superfast VII, VIII, IX και X) θα δρομολογηθούν στη Βαλτική θάλασσα.
1999:
Αύγουστος: Συμφωνία με μετόχους της εταιρίας Γραμμές Στρίντζη Ναυτιλιακή Α.Ε. για την αγορά ποσοστού ελέγχου 38,8% της τελευταίας, ποσοστό που αργότερα φτάνει το 48,8% και αλλαγή του εμπορικού σήματος και ονόματος της εταιρίας σε Blue Star Ferries. Οι Γραμμές Στρίντζη διαθέτουν σήμερα στόλο 10 πλοίων που εξυπηρετεί γραμμές του εσωτερικού και μεταξύ Ελλάδος - Ιταλίας.
Δεκέμβριος: Ίδρυση της θυγατρικής εταιρίας Attica Premium Α.Ε. με σκοπό να αναλάβει τη Γενική Αντιπροσώπευση των πλοίων του Ομίλου στην Αττική, στα νησιά του Αιγαίου, στην Κεντρική και Βόρειο Ελλάδα και σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
2000:
Μάρτιος: Παραγγελία στα ναυπηγεία Flender Werft AG δύο νέων Superfast που θα παραδοθούν τον Μάρτιο και Μάϊο του 2002.
Μάϊος: Παραλαβή του πρώτου πλοίου νέας γενιάς για την Blue Star Ferries, του επιβατηγού-οχηματαγωγού Blue Star Ithaki από τα ναυπηγεία Daewoo Heavy Industries Ltd. της Κορέας. Το υπερσύγχρονο νεότευκτο Blue Star Ithaki δρομολογείται στις γραμμές των Κυκλάδων κερδίζοντας την προτίμηση του επιβατικού κοινού.
Ιούνιος και Ιούλιος: Παραλαβή των επιβατηγών-οχηματαγωγών Blue Star 1 και Blue Star 2 από τα ναυπηγεία Van der Giessen de Noord N.V. της Ολλανδίας και δρομολόγησή τους στις γραμμές της Αδριατικής Θάλασσας.
Σεπτέμβριος: Πρώτη σε παγκόσμιο διαγωνισμό η Superfast Ferries επιλέγεται μεταξύ 42 άλλων εταιριών ως η προτιμώμενη Εταιρία για τη δρομολόγηση επιβατηγών οχηματαγωγών πλοίων μεταξύ του Rosyth στο Fife της Σκωτίας και της ηπειρωτικής Ευρώπης.
2001:
Φεβρουάριος και Απρίλιος: Παράδοση των Superfast VI και Superfast V από τα ναυπηγεία Howaldtswerke Deutsche Werft AG στο Κίελο, Γερμανίας. Δρομολόγηση των δύο πλοίων στις γραμμές της Αδριατικής.
Μάϊος: Δρομολόγηση του Superfast VIΙ στη γραμμή Ρόστοκ, Γερμανία - Χάνκο, Φινλανδία, εγκαινιάζοντας έτσι τις δραστηριότητες της Superfast Ferries στη Βαλτική θάλασσα. Το ακολουθεί στην ίδια γραμμή το Superfast VIΙΙ τον Ιούλιο του 2001.
Ιούνιος: Το λιμάνι του Ζεεμπρούγκε στο Βέλγιο επιλέγεται για την καθημερινή σύνδεση μεταξύ Σκωτίας και ηπειρωτικής Ευρώπης που θα ξεκινήσει τον Μάϊο του 2002.
Σεπτέμβριος: Οι Επιχειρήσεις Αττικής ύστερα από έγκρισή της Γενικής Συνέλευσης προχωρούν στην έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου τριετούς διάρκειας, ύψους Ευρώ 45 εκατ.
Νοέμβριος: Οι Επιχειρήσεις Αττικής υπογράφουν μνημόνιο προθέσεως συνεργασίας με την Ιταλική εταιρία κρουαζιερών Costa Crociere, μέλος του Ομίλου Carnival Corporation, για τη δημιουργία δύο νέων ναυτιλιακών εταιριών που θα δραστηριοποιηθούν στις κρουαζιέρες και στη μεταφορά επιβατών και οχημάτων με επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία.
2002:
Ιανουάριος και Φεβρουάριος: Παράδοση των Superfast ΙΧ και Superfast Χ από τα ναυπηγεία Howaldtswerke Deutsche Werft AG στο Κίελο, Γερμανίας.
Μάρτιος: Συμφωνία των Επιχειρήσεων Αττικής με την Εταιρία TT-Line της Τασμανίας η οποία ανήκει στην Κυβέρνηση της Τασμανίας (Αυστραλία), για την πώληση των πλοίων Superfast III και Superfast IV.
Απρίλιος: Παραλαβή του επιβατηγού-οχηματαγωγού Blue Star Paros από τα ναυπηγεία Daewoo Heavy Industries Ltd. της Κορέας. Το υπερσύγχρονο νεότευκτο Blue Star Paros δρομολογείται στις γραμμές των Κυκλάδων συνεχίζοντας την επιτυχία του Blue Star Ithaki.
Μάϊος: H Superfast Ferries έρχεται ξανά πρώτη σε διεθνή διαγωνισμό για μία νέα συνδεσή μεταφοράς επιβατών και φορτίων μεταξύ της Μεγάλης Βρετανίας και της Ολλανδίας. Έναρξη της γραμμής μεταξύ Ροσάϊθ, Σκωτίας και Ζεεμπρούγκε, Βελγίου, της πρώτης απευθείας θαλάσσιας σύνδεσης της Σκωτίας με την Ηπειρωτική Ευρώπη με τα υπερσύγχρονα επιβατηγά-οχηματαγωγά Superfast IX και Superfast X.
Ιούνιος: Παραλαβή του επιβατηγού-οχηματαγωγού Blue Star Naxos από τα ναυπηγεία Daewoo Heavy Industries Ltd. της Κορέας. Το υπερσύγχρονο νεότευκτο Blue Star Naxos δρομολογείται στις γραμμές των Κυκλάδων.
Ιούλιος: Παραλαβή του επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου Superfast ΧΙ, από τα ναυπηγεία Flender Werft AG, στο Lubeck της Γερμανίας και δρομολόγησή του στις γραμμές της Αδριατικής Θάλασσας μεταξύ Πάτρας, Ηγουμενίτσας και Ανκώνας. H Blue Star Ferries δρομολογεί το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο Blue Star 1 στη νέα σύνδεση μεταξύ Πειραιά-Πάτμου-Λέρου-Κώ-Ρόδου αλλάζοντας τα δεδομένα στο θαλάσσιο ταξίδι για τα Δωδεκάνησα.
Σεπτέμβριος: Superfast Ferries και Blue Star Ferries, οι πρώτες ελληνικές εταιρίας της επιβατηγού ναυτιλίας που λαμβάνουν την πιστοποίηση ISO 14001 από τον Αμερικανικό Φορέα Πιστοποίησης ABS Quality Evaluations του διεθνούς Ομίλου Εταιριών American Bureau of Shipping .
Οκτωβριος: Παραλαβή του επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου Superfast ΧΙΙ, από τα ναυπηγεία Flender Werft AG, στο Lubeck της Γερμανίας. Με το Superfast ΧΙΙ ολοκληρώνεται το επενδυτικό πρόγραμμα που ξεκίνησε το 1993 με την παραγγελλία των Superfast Ι και Superfast ΙΙ.
2003:
Μάρτιος: Η Blue Star Ferries ενισχύοντας την παρουσία της στην ελληνική αγορά, εγκαινιάζει άλλη μία νέα γραμμή μεταξύ Πειραιά και Χανίων, Κρήτης. Στην γραμμή δρομολογείται το Blue Star 2.
Ιούλιος: Συμφωνία των Επιχειρήσεων Αττικής με την Εταιρία TT-Line της Τασμανίας η οποία ανήκει στην Κυβέρνηση της Τασμανίας (Αυστραλία), για την απόκτηση του επιβατηγού-οχηματαγωγού Superfast II.
2004:
Ιανουάριος: Τα Superfast IX και Superfast X που εκτελούν το δρομολόγιο Rosyth, Σκωτίας – Zeebrugge, Βελγίου ψηφίζονται ως τα καλύτερα πλοία της Βορείου Θάλασσας μεταξύ 15 πλοίων από τον περιοδικό "Holiday Which?" του Βρετανικού Συνδέσμου Καταναλωτών . Συμφωνία των Επιχειρήσεων Αττικής με την Εταιρία Atlantic Navigazione για την απόκτηση του επιβατηγού-οχηματαγωγού Superfast I. Το Superfast I παραδίδεται στους νέους ιδιοκτήτες του στα τέλη Φεβρουαρίου 2004. Με την πώληση του Superfast I, ολοκληρώνεται η πώληση των τεσσάρων Superfast πρώτης γενιάς. Ο στόλος της Superfast Ferries αποτελείται πλέον από οκτώ ολοκαίνουργια επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία Superfast κατασκευής 2001 και εντεύθεν με μέση ηλικία μικρότερη των τριών ετών.
Φεβρουάριος: Πώληση του Ε/Γ–Ο/Γ Blue Sky, έτους ναυπηγήσεως 1974, που ήταν δρομολογημένο στη γραμμή της Βενετίας. Η πώληση του πλοίου εντάσσεται στο πρόγραμμα του Ομίλου για ανανέωση του στόλου του.
Μάϊος: Πώληση του Ε/Γ–Ο/Γ Blue Bridge, έτους ναυπηγήσεως 1976, που ήταν δρομολογημένο στη γραμμή του Mπρίντεζι. Η πώληση του πλοίου εντάσσεται στο πρόγραμμα του Ομίλου για ανανέωση του στόλου του.
Ιούνιος: Οι Επιχειρήσεις Αττικής ύστερα από έγκρισή της Γενικής Συνέλευσης µετονοµάζονται σε Attica Group
Noέμβριος: H Attica Group ψηφίζεται «Η Καλύτερη Εταιρία της Χρονιάς για την Επιβατηγό Ναυτιλία» στα Ναυτιλιακά Βραβεία της Lloyd's List.
Η Superfast Ferries ψηφίζεται η «Καλύτερη Εταιρία Επιβατηγών-Οχηματαγωγών Πλοίων» από τον Σύνδεσμο Τουριστικών Πρακτόρων της Σκωτίας, τον αρχαιότερο σύνδεσμο πρακτόρων του κόσμου, από 700 μέλη που ψήφισαν σε ολόκληρη τη Σκωτία.
2005:
Ιανουάριος: H Attica Group εισέρχεται στην αγορά των πλοίων RoRo με την αγορά και δρομολόγηση των Marin και Νοrdia, δύο φορτηγών-οχηματαγωγών πλοίων (RoRo) μεταξύ Ροστόκ, Γερμανίας και Ουζικαουπούνκι, Φινλανδίας αυξάνοντας την μεταφορική ισχύ του Ομίλου στη Βαλτική Θάλασσα όπου δραστηριοποιείται από το 2001.
Η Attica Group αποκτά ποσοστό 12.33% στην Hellas Flying Dolphins, νυν Hellenic Seaways, που δραστηριοποιείται με επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία κυρίως στις γραμμές του Αιγαίου.
Φεβρουάριος: Η Attica Group αποκτά ποσοστό συμμετοχής 10.23% στο μετοχικό κεφάλαιο στην εδρεύουσα στο Ηράκλειο Κρήτης ναυτιλιακή εταιρία Μινωικές Γραμμές Α.Ν.Ε. ποσοστό που αργότερα φτάνει το 11.61%.
Μάρτιος: Η Blue Star Ferries αναστέλει τη γραμμή Πειραιά-Χανίων-Πειραιά και το επιβατηγό-οχηματαγωγό Blue Star 1 μεταδρομολογείται στη γραμμή Πάτρας-Ηγουμενίτσας-Μπάρι, ενισχύοντας την παρουσία της Blue Star Ferries στις γραμμές Ελλάδας-Ιταλίας, όπου δραστηριοποιείται με ένα ακόμη πλοίο.
Ιούλιος: H σύνδεση της Superfast Ferries μεταξύ Σκωτίας και Βελγίου στη Βόρειο Θάλασσα λαμβάνει την υψηλότερη διάκριση του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού της Σκωτίας, την απόδοση 4 αστέρων για την τελειότητα των υπηρεσιών και του προϊόντος που προσφέρει.
Σεπτέμβριος: Η Blue Star Ferries αναδεικνύεται ως η «Καλύτερη Ναυτιλιακή Εταιρία στην Ελλάδα» από τους αναγνώστες του περιοδικού Voyager μετά από σχετικό διαγωνισμό. Ειδικότερα, η εταιρία επιβραβεύθηκε από το αναγνωστικό κοινό του περιοδικού στις ακόλουθες κατηγορίες: Πληρώματα/service, καμπίνες, αίσθημα ασφάλειας, καθαριότητα, διάρκεια ταξιδιού.
Η Superfast Ferries ψηφίζεται ως η «Καλύτερη Εταιρία Ferries» από τους αναγνώστες των εφημερίδων Guardian, Observer και Guardian Unlimited (ηλεκτρονική έκδοση της Guardian) στα 19α Guardian Travel Awards, τη μακροβιότερη ανεξάρτητη δημοσκόπηση στο είδος της.
Νοέμβριος: Ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της αγοράς και επιδιώκοντας την αποτελεσματικότερη λειτουργία του στόλου, η Superfast Ferries μεταδρομολογεί το Superfast IX από τη γραμμή Σκωτίας-Βελγίου στη Βόρειο Θάλασσα, στη γραμμή Γερμανίας-Φινλανδίας στη Βαλτική Θάλασσα που θα εξυπηρετείται πλέον από τρία πλοία Superfast, τα Superfast VII, Superfast VIII και Superfast ΙX. Η γραμμή Σκωτίας-Βελγίου, στη Βόρειο Θάλασσα, θα εξυπηρετείται από το Superfast Χ.
Η Superfast Ferries ψηφίζεται ως η «Καλύτερη Εταιρία Επιβατηγών-Οχηματαγωγών Πλοίων» από τον Σύνδεσμο Τουριστικών Πρακτόρων της Σκωτίας για δεύτερη συνεχή χρονιά.
2006:
Φεβρουάριος: Η Attica προβαίνει στην πώληση του ποσοστού 12,33% στη Hellenic Seaways που είχε αποκτήσει ένα χρόνο νωρίτερα.
Η Blue Star Ferries, στα πλαίσια του θεσμού Superbrands, αναδεικνύεται ως μία από τις κορυφαίες επώνυμες μάρκες της Ελληνικής Αγοράς, για το 2005, στην κατηγορία «Τουριστικές Υπηρεσίες».
Μάρτιος: Η Blue Star Ναυτιλιακή προβαίνει στην πώληση του επιβατηγού catamaran SeaJet 2. Η πώληση του πλοίου εντάσσεται στο πλαίσιο της επικέντρωσης της εταιρίας στην εκμετάλλευση σύγχρονων συμβατικών επιβατηγών οχηματαγωγών πλοίων υψηλών ταχυτήτων.
Απρίλιος: Η Attica προβαίνει στην πώληση των Superfast VII, Superfast VIII και Superfast IX, που δραστηριοποιούνται στη γραμμή Ρόστοκ, Γερμανίας-Χάνκο, Φινλανδίας στη Βαλτική Θάλασσα στην εταιρία AS Tallink Grupp. Κατόπιν συμφωνίας με την AS Tallink Grupp, τα πωληθέντα πλοία θα διατηρήσουν τα ονόματά τους και θα συνεχίσουν να εκτελούν πλόες με τα χρώματα της Superfast το αργότερο μέχρι το τέλος του 2007.
Ιούλιος: Η θυγατρική της Attica Group, Blue Star Ν.Α.Ε. αποκτά, μέσω πλειστηριασμού, το σύνολο του ενεργητικού της ΔΑΝΕ που περιλαμβάνει το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο Διαγόρας, για το συνολικό τίμημα των Ευρώ 19,9 εκατ. Το πλοίο Διαγόρας δρομολογείται στις γραμμές των Δωδεκανήσων τον Αύγουστο.
Αύγουστος: Η Attica Group προβαίνει σε συμφωνία με την Veolia Transport, για την πώληση του πλοίου Superfast X που δραστηριοποιείται στη Βόρειο θάλασσα, έναντι συνολικού τιμήματος Ευρώ 112 εκατ. τοις μετρητοίς. Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2007 με την παράδοση του πλοίου.
Νοέμβριος: Η Attica Group προβαίνει σε συμφωνία με την γαλλική εταιρία Fret Cetam για τη ναύλωση του φορτηγού-οχηματαγωγού RoRo Nordia μέχρι τον Οκτώβριο 2008. Το RoRo Nordia ήταν δρομολογημένο στη γραμμή Uusikaupunki, Φιλανδίας – Rostock, Γερμανίας μαζί με το RoRo Marin. Από τις αρχές του 2007, το RoRo Marin θα μεταδρομολογηθεί καλύπτοντας τις ανάγκες του Ομίλου στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική και στην Ακτοπλοΐα.
Η Blue Star Ferries ψηφίζεται ως «Η Καλύτερη Εταιρεία της Χρονιάς για την Επιβατηγό Ναυτιλία» στα Ναυτιλιακά Βραβεία της Lloyd's List.
Δεκέμβριος: Η Attica Group ανακοινώνει τη δροµολόγηση του πλοίου Blue Star 1 της θυγατρικής της εταιρίας Blue Star Ferries στη γραµµή Σκωτίας – Βελγίου σε αντικατάσταση του πλοίου Superfast X το οποίο επωλήθη τον Αύγουστο 2006 και θα παραδοθεί στους αγοραστές του τον Φεβρουάριο 2007.
2007:
Φεβρουάριος: Η Attica Group αυξάνει τη σμμετοχή της στις Μινωικές Γραμμές Α.Ν.Ε σε 22,25%.
Ιούνιος: Η Attica Group επώλησε το σύνολο της συμμετοχής της στις Μινωικές Γραμμές Α.Ε.
Αύγουστος: Αλλαγή στη σύνθεση και τις αρμοδιότητες του Διοικητικού Συμβουλίου.
Η ATTICA A.E. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ κατέθεσε στην Τράπεζα της Ελλάδος για λογαριασμό των εταιριών Superfast Ferries και Blue Star Ferries το ποσό των Ευρώ 150.000 στο Ειδικό Ταμείο Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών για την αντιμετώπιση των αναγκών που προκάλεσαν οι πρόσφατες πυρκαγιές στη χώρα μας.
Σεπτέμβριος: Η Attica Group ανακοινώνει την αγορά δύο φορτηγών-οχηματαγωγών πλοίων, τύπου RoRo, έτους κατασκευής 1998 και 1999 αντίστοιχα.
Οκτώβριος: Αλλαγή σύνθεσης Διοικητικού Συμβουλίου και επανακαθορισμός αρμοδιοτήτων.
Η Attica Group ανακοινώνει την παραλαβή των φορτηγών-οχηματαγωγών πλοίων RoRo Shield (1999) και Challenge (1998). Τα πλοία Shield και Challenge θα παραμείνουν χρονοναυλωμένα μεταξύ Αγγλίας και Ιρλανδίας.
2008
Ιανουάριος: Η Attica Group ανακοινώνει ότι προέβη σε συμφωνία για την πώληση του οχηματαγωγού πλοίου (RoRo) Marin που δραστηριοποιείται στην Αδριατική θάλασσα. Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί το Φεβρουάριο του 2008 με την παράδοση του πλοίου.
Η Attica Group ανακοινώνει ότι προέβη σε συμφωνία για την πώληση των οχηματαγωγών πλοίων (RoRo) Shield και Challenge. Τα πλοία αυτά, έτους ναυπήγησης 1998 και 1999 είναι χρονοναυλωμένα σε γραμμές της Βορείου Ευρώπης. Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί το Φεβρουάριο του 2008 με την παράδοση των πλοίων.
Φεβρουάριος: Η Attica Group ανακοινώνει την ολοκλήρωση της πώλησης του πλοίου RoRo Marin στην Compagnie Maritime Marfret.
Η Attica Group ανακοινώνει την ολοκλήρωση της πώλησης του πλοίου RoRo Challenge στην Challenge Shipping Co. Ltd. της Clipper Denmark A/S.
Η Attica Α.Ε. Συμμετοχών ανακοινώνει τη σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου.
Η Attica Group ανακοινώνει την ολοκλήρωση της πώλησης του πλοίου RoRo Shield στην Shield Shipping Co. Ltd. της Clipper Denmark A/S.
Η Attica Α.Ε. Συμμετοχών ανακοινώνει ότι κατά τη συνεδρίαση της 26.02.08, αποφάσισε τη συγχώνευση δια απορροφήσεως της εισηγμένης στο Χ.Α. Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. από την Attica Α.Ε. Συμμετοχών σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 69-77α του Κ.Ν. 2190/1920, των άρθρων 1 έως 5 του Ν. 2166/1993 και εν γένει της εμπορικής νομοθεσίας ως ισχύουν. Η ημερομηνία μετασχηματισμού θα είναι το αργότερο η 30η Ιουνίου, 2008.
Μάρτιος: Η Attica Group ανακοινώνει ότι προέβη σε συμφωνία για την πώληση του οχηματαγωγού πλοίου (RoRo) Nordia στην Compagnie Maritime Marfret, Marseilles. Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2008 με την παράδοση του πλοίου.
Η Attica Group ανακοινώνει ότι η Έκτακτη Γενική Συνέλευση των μετόχων της, της 12.02.08, αποφάσισε τη μετατροπή του συνόλου των 104.173.680 μετοχών της Εταιρίας από κοινές ανώνυμες σε ισάριθμες 104.173.680 κοινές ονομαστικές μετοχές.
Απρίλιος: Η Attica Group ανακοινώνει την ολοκλήρωση της πώλησης του πλοίου RoRo Nordia στην Compagnie Maritime Marfret, Marseilles.
Ιούνιος: Η Attica Group ανακοινώνει τη συμφωνία με την Grimaldi Holding S.p.A., Γένοβας, Ιταλίας για την αγορά δύο υπερσύγχρονων πλοίων Ro-Pax που ναυπηγούνται στα ναυπηγεία Nuovi Cantieri Apuania, Ιταλίας. Το πρώτο πλοίο θα παραδοθεί το φθινόπωρο του 2008 και το δεύτερο το καλοκαίρι/φθινόπωρο του 2009. Τα πλοία θα δρομολογηθούν σε γραμμές που δραστηριοποιούνται τα πλοία του Ομίλου.
Σεπτέμβριος: Η Attica Group ανακοινώνει ότι από τις 15 Σεπτεμβρίου, 2008, η νέα διεύθυνση της Εταιρίας είναι: Λεωφόρος Συγγρού 123-125 & Τορβά 3, 11745 Αθήνα.
Οκτώβριος: Η Attica Group ανακοινώνει την παραλαβή του νεότευκτου υπερσύγχρονου πλοίου Ro-Pax Superfast I από την Grimaldi Holding S.p.A, Γένοβας, Ιταλίας που ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Nuovi Cantieri Apuania, Ιταλίας. Το Superfast I είναι το πρώτο από την παραγγελία των δύο πλοίων, ενώ η παράδοση του δεύτερου πλοίου αναμένεται το καλοκαίρι/φθινόπωρο του 2009. Το πλοίο θα δρομολογηθεί στη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι.
Δεκέμβριος: Η Attica Group ανακοινώνει τη Συγχώνευση των Ανωνύμων Εταιρειών, «Blue Star Ναυτιλιακή Ανώνυμη Εταιρεία», «Superfast Ferries Ναυτιλιακή Ανώνυμος Εταιρεία» και «Attica Ανώνυμος Εταιρία Συμμετοχών» με απορρόφηση της πρώτης και της δεύτερης από την τρίτη.
Η Attica Group ανακοινώνει ότι, λόγω της συγχώνευσης με απορρόφηση της Blue Star Ναυτιλιακή Ανώνυμη Εταιρεία, αυξήθηκε το Μετοχικό Κεφάλαιο της Εταιρείας κατά το συνολικό ποσό των Ευρώ 55.035.163, ήτοι κατά το ποσό του εισφερόμενου μετοχικού κεφαλαίου της Blue Star Ναυτιλιακή Ανώνυμη Εταιρεία, ύψους Ευρώ 53.765.000, πλέον ποσού Ευρώ 1.270.163 λόγω κεφαλαιοποίησης (για σκοπούς στρογγυλοποίησης) αποθεματικού υπέρ το άρτιο, παράλληλα με τη μεταβολή της ονομαστικής αξίας της μετοχής από Ευρώ 0,60 σε Ευρώ 0,83 και την έκδοση 37.440.020 νέων κοινών ονομαστικών μετοχών, ονομαστικής αξίας Ευρώ 0,83 έκαστη. Μετά την ως άνω αύξηση το μετοχικό κεφάλαιο της Attica Ανώνυμος Εταιρία Συμμετοχών ανέρχεται σε Ευρώ 117.539.371 διαιρούμενο σε 141.613.700 κοινές, ονομαστικές με δικαίωμα ψήφου, μετοχές, νέας ονομαστικής αξίας Ευρώ 0,83 η κάθε μία.
2009:
Μάρτιος: Η Attica Group, με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει την έναρξη της σύνδεσης Πειραιάς-Καστελλόριζο, με το πλοίο ΔΙΑΓΟΡΑΣ της εταιρίας Blue Star Ferries. Το δρομολόγιο θα εκτελείται μία φορά την εβδομάδα. Με τη δρομολόγηση του F/B ΔΙΑΓΟΡΑΣ, αλλάζουν τα δεδομένα στο θαλάσσιο ταξίδι για το Καστελλόριζο, προσφέροντας με συνέπεια υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στους κατοίκους του νησιού και στους επισκέπτες.
Η Attica Group ανακοινώνει τη δρομολόγηση του Superfast XII στη γραμμή Ηράκλειο-Πειραιά. Το Superfast XII διαθέτει όλες τις σύγχρονες ανέσεις για ένα άνετο, πολυτελές και γρήγορο ταξίδι. Καθιερώνει νέα πρότυπα στη θαλάσσια μεταφορά, προσφέροντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.
Ιούνιος: Η Attica Group ανακοινώνει την υπογραφή συμφωνίας για τη ναυπήγηση δύο υπερσύγχρονων επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων με τα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering Co. (DSME) της Κορέας. Το συνολικό κόστος της επένδυσης ανέρχεται σε Ευρώ 137,00 εκατ. περίπου για τα δύο πλοία. Η παράδοση του πρώτου πλοίου θα γίνει την άνοιξη του 2011 και του δεύτερου το α΄ τρίμηνο του 2012. Η επένδυση αυτή στοχεύει στη συνεχή προσπάθεια της εταιρίας να προσφέρει υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες με σύγχρονα, καινούργια και γρήγορα πλοία και να συμβάλλει στην ανάπτυξη των νησιών μας προς όφελος των κατοίκων και των επισκεπτών τους.
Οκτώβριος: Η Attica Group ανακοινώνει την παραλαβή του νεότευκτου υπερσύγχρονου πλοίου Ro-Pax Superfast II, ναυπήγησης Σεπτεμβρίου 2009, από την Grimaldi Holding S.p.A., Γένοβας, Ιταλίας που ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Nuovi Cantieri Apuania, Ιταλίας. Το Superfast II είναι το δεύτερο από την παραγγελία των δύο πλοίων. Το πλοίο θα δρομολογηθεί στη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι.
Δεκέμβριος: Η Attica Group ανακοινώνει ότι προέβη σε συμφωνία με την BRETAGNE ANGLETERRE IRLANDE S.A., Γαλλίας, για την πώληση του πλοίου Superfast V. Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Φεβρουάριο 2010 με την παράδοση του πλοίου.
2010:
Απρίλιος: Η Attica Group ανακοινώνει τη δρομολόγηση του Blue Horizon στη γραμμή Χανιά-Πειραιά. Ο Όμιλος Attica Group με τη δρομολόγηση του BLUE HORIZON στα Χανιά και την καθιέρωση του SUPERFAST XII στη γραμμή του Ηρακλείου, εδραιώνει την παρουσία του στην Κρήτη, εξυπηρετώντας τα δύο μεγαλύτερα λιμάνια του νησιού, συμβάλλοντας σημαντικά, σε μία περίοδο έντονης οικονομικής ύφεσης, στην αύξηση της επιβατικής κίνησης.
Νοέμβριος: Η Attica Group ανακοινώνει την καθέλκυση του Blue Star Delos, η οποία πραγματοποιήθηκε στα Ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering Co. Ltd της Κορέας. Το Blue Star Delos αποτελεί το πρώτο από τα δύο νέα πλοία του Ομίλου, που θα δρομολογηθεί στις γραμμές των Κυκλάδων το καλοκαίρι του 2011.
Δεκέμβριος: Η Attica Group ανακοινώνει ότι προέβη σε συμφωνία με την ελληνική εταιρία GOLDEN STAR FERRIES SHIPPING CO για την πώληση του πλοίου Superferry II, ναυπήγησης 1974. Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μαρτίου 2011 με την παράδοση του πλοίου.
2011: Μάρτιος: Η Attica Group ανακοινώνει την ολοκλήρωση της πώλησης του πλοίου Superferry II στην GOLDEN STAR FERRIES SHIPPING CO.
Οκτώβριος: Η Attica Group ανακοινώνει την παραλαβή του νεότευκτου υπερσύγχρονου πλοίου Ro-Pax Blue Star Delos που ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co., Ltd, Κορέας. Το Blue Star Delos είναι το πρώτο από την παραγγελία δύο πλοίων, υψηλών προδιαγραφών, ολικού μήκους 145,50 μέτρων, ταχύτητος 26 κόμβων και μεταφορικής ικανότητας 2.400 επιβατών και 450 αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσεως ή 50 φορτηγών οχημάτων και 150 αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσεως.
2012: Ιούνιος: Η Attica Group ανακοινώνει την παραλαβή του νεότευκτου υπερσύγχρονου πλοίου Ro-Pax Blue Star Patmos, που ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co., Ltd, Κορέας. Το Blue Star Patmos είναι το δεύτερο από την παραγγελία δύο πλοίων, υψηλών προδιαγραφών, ολικού μήκους 145,50 μέτρων, ταχύτητας 26 κόμβων και μεταφορικής ικανότητας 2.000 επιβατών και 427 αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσεως ή 60 φορτηγών οχημάτων και 145 αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσεως.
2013: Μάρτιος: Η Attica Group προέβη σε συμφωνία με την Genting Group για την πώληση του πλοίου SUPERFAST VI.
2014: Οκτώβριος: Η Attica Group ανακοινώνει την υπογραφή συμφωνίας με την κυβέρνηση του Καναδά, για την πώληση του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου BLUE STAR ITHAKI.
2015: Απρίλιος: Στο πλαίσιο επέκτασης του στόλου της, η Attica Group, η θυγατρική της Blue Star Ferries Ν.Α.Ε. παρέλαβε το Ε/Γ-Ο/Γ BLUE GALAXY στα πλαίσια σύμβασης μακροχρόνιας ναύλωσης (bareboat) από την εταιρεία Hellas 2 Leasing Ν.Ε. Το πλοίο θα δρομολογηθεί στις γραμμές της Κρήτης στο αμέσως προσεχές διάστημα στο πλαίσιο της Κοινοπραξίας με την ΑΝΕΚ Α.Ε.